Gdy ktoś mnie dzisiaj pyta, co było dla mnie najtrudniejsze w zarządzaniu firmą, którą wywracaliśmy do góry nogami, odpowiadam, że zmiana kultury organizacyjnej, zmiana zachowań, nastawienia ludzi w przedsiębiorstwie, które przecież od wielu lat odnosiło sukcesy – mówi ALPAY GÜNER, prezes MediaMarktSaturn Polska.
Jakie narzędzia wybrać, żeby zautomatyzować
obsługę klienta w firmie
Każdy z głownych obszarów w naszym serwisie oznaczony jest jednym z 3 kolorów dla Twojej wygody
Pogrupowaliśmy wiedzę o technologiach na główne obszary
tak, by łatwiej było korzystać z zasobów serwisu.
Głównymi obszarami są systemy wspierające zarządzanie sprzedażą (CRM)
oraz pomagające robić efektywny marketing online (Mar Tech).
Chcesz zrobić webinar, chcesz umożliwić swoim pracownikom bardziej efektywną komunikację online, czy może mieć przestrzeń do współpracy zdalnej
z klientem?
Zarządzanie projektami, zadaniami w zespole czy robienie automatyzacji za pomocą narzędzi takich jak Zapier. Wszystko po to, żeby pracować efektywniej.
Systemy do zarządzania infrastrukturą IT, zarządzanie dostępem do zasobów firmowych, a także cyberbezpieczeństwo.
Wypracowanie koncepcji produktu, zarządzanie rozwojem produktu, tworzenie społeczności wokół produktu.
Zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie magazynem, optymalizacja produkcji
z wykorzystaniem systemów ERP.